wtorek, 16 listopada 2010

98. Idzie zime.. a z nią idzie projekt "Eudezet Skate Zone"!


Projekt "Eudezet Skate Zone"!

Dziś nie co inaczej. A wszystko przez to, że..
pewna ekipa chłopaków mocno zaangażowała się w pewien projekt
o nazwie "Eudezet Skate Zone".
Jest too projekt budowy skateparku w Łodzi, krytego,
całorocznego obiektu, który będzie przeznaczony dla miłośników deskorolki,
bmx oraz rolkarzy i to nie tylko bo wokół niego chłopaki chcą
zapoczątkować budowę całego centrum popkultury hiphopowej
(breakdance, graffiti, muzyka i koncerty).
W pewnym rodzaju i to moja działka dlaczego?
Bo to ja oficjalnie zajmuje się stroną (blogiem) skateplazy w Rzgowie.
A jak przyjdzie zima to co? hymm..
Mnie i rodzeństwu pozostaje skategarage..
A co z resztą?.. W zimę zajawka na deskę jest ogromna.. snowboard?
tak, ale deskorolka ooo takk!, a w pobliżu nie ma krytego parku..
Dlatego chce tutaj docenić starania chłopaków
i nieco nagłośnić to przedsięwzięcie.
Z tego co czytałem na oficjalnej stronie "ESZ"
mają już wsparcie od skateshopów Dizaster i Nervous,
a także od Pogo, Rush, Infomagazine, Freemindmag i Skateaffair.
Na pewno będzie ich o dużo, dużo więcej.
Mottem, które ich prowadzi i daje dodatkową energie jest:
"Pamiętajcie, że skatepark nie jest naszym jedynym celem. 
Chcemy połączyć ludzi w pasji, w miejscu zamieszkania, 
w kraju, a być może także na świecie."

Mnie z mojej strony pozostaje życzyć WAM powodzenia i sukcesu
z projektem budowy krytego skateparku w Łodzi, a podziękuje oficjalnie,
mam nadzieje, że w tą zimę na parku, pozdr.! ;)

Poniżej strona, facebook, parę grafik i promo 
video "Eudezet Skate Zone"
  
strona -> skatezone.biz

Parę grafik:
   


 oraz promo video:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz